Mutluluk Postası

Heybemdeki Huzur'un düzenlediği Mutluluk Postası  etkinliğini görür görmez hemen katıldım.İlk defa bir blog etkinliğine katılıyordum.Bende bir heyecan bir mutluluk ki sormayın.Konsepte de belirtildiği gibi kitap,kahve ve kupa alacaktık bunlarda kış temalı olacaktı
.Bana Zehra abla çıkmıştı.Başta iletişim kurmada birazcık zorlansak da sonra koyu muhabbetlerimiz oldu.Zehra abla postayı kargoya cuma günü verdiğini söylediğinden beri hem heyecan hem de merakla bekliyordum.Dün gelmiş ama evde olmadığımızdan görevlimiz almış bugünde az önce bana getirdiler.O kadar çok mutlu oldum ki yarını bile bekleyemedim hemen blogum da paylaşmak istedim.Zehra ablama çok çok teşekkür ediyorum :)

  Bu benim mutluluk postam fotoğrafını çekerken ne kadar sabırsızlandım tahmin bile edemezsiniz :)
Buda postamın içinden çıkanlar 
Etkinlik kapsamında gönderilecekler kitap,kupa ve kahveyken sadece bu fotoğraftakileri göndermekle kalmayıp 
Kayseri soğuk olur diye aldığı ev patiği,Mucize kitabı,almayı çok istediğim kitap Kelime Defteri,görüntüsü de çok şeker olan ev kokusu,çikolatası,cappuccinolar,sıcak çikolatalar,salepler,annem için koyduğu yazma,kitap ayraçları,melekli anahtarlık,çiçekli not defteri,güzel dostluğu,düşünceli ve ince fikirliliğinden dolayı bir kez daha teşekkür ederim.
Benim için mutluluk postasından öte mutluluk deposu oldu :)



Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

23 yorum:

  1. huhhuu neler var neler! bunları görünce ben baya az şey göndermişim diye üzülüyorum eşleştiğime :( güle güle kullan hepsini, bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla sevindim ama çokta mahcup oldum bu kadar hediyeyi bende beklemiyordum nerdeyse 3 kişinin hediyesini bir paket yapmış Zehra abla sağolsun

      Sil
  2. ayy çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Daha güzelleri sizin olsun :)

      Sil
  3. Bende senin gibi tatlı kardeş kazandım diye çok mutluyum..Hepsini iyi günlerde ve güle güle kullan.Sevincin ve neşen daim olsun insaallah.Az önce içtiğim ve senin göndermiş olduğun kahvenin tadı damağımda kaldı.Tekrar hediyelerin ve samimiyetin için bende teşekkür ediyorum.Öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol abla :)
      Afiyet olsun,bende teşekkür ederim eline sağlık
      Çok öpüyorumm :)

      Sil
  4. ne hoş şeyler oluyor hayatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :)
      Kalbi güzel,gönlü cömert insanlar iyi ki var.Benim için mutlu bir anı olarak kalacak

      Sil
  5. Çok güzel bir etkinlikmiş güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım bir daha kine benide haberdar edin nooooolurr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ;)
      Bir daha olursa ayrıca post yazarım senin gibi katılmak isteyipte haberi olmayan baya varmış :)
      Umarım en kısa zamanda tekrarlanır :)

      Sil
    2. Bu ikincisiydi üçte olur sanırsam :)

      Sil
  7. Zehra abla harika bir paket hazırlamış valla, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım gerçekten çok harika :)
      Böyle bi etkinliği gerçekleştirdiğin için teşekkürler :)
      Yenisi dört gözle bekleniyor ;)

      Sil
    2. İkinize de ben tşkr ederim.Huzur kardeş huzura kavuştun mu?Eğer kavuştuysan benim oğluş senden oyuncak etkinliği bekliyor:)))İkinizi de kalpten ve içten kucaklıyorum..

      Sil
  8. imrenilesi bi durum :)
    ama nişlersiniz, bizim türümüz için böylesi etkinliklere davet edilmek pek mümkün olmuyor: onca insanın arasında bi karga baya bi sırıtacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolsun Heybemdeki Huzur sayesinde oldu bu güzel etkinlik :)
      Ben niş değilim ama niş olanlar evet var.Adam değilde bayan karga olsaydınız katılırdınız ;)
      Çünkü etkinlik bayanlar arasında oluyor :)

      Sil
  9. Bogurtlen kışı tam basucu kitabi begenmistim hepsini gule gule kullan vede oku tabiki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yüzümde gülümsemeyle kullanıyorum gerçekten.İnsan hiç tanımadığı birinden bu kadar değer görünce mutluluk katlanarak artıyor :)
      Kitabı çok methettiler,okumakta olduğum kitaplar bitince okuyup bloguma da yazarım nacizane incelememi

      Sil
  10. Gerçekten güzel bir paket gelmiş. İyi günlerde kullan. Bu mutluluk postası birçok kişiyi mutlu etti. Ben de dahil :-)

    YanıtlaSil