Neşeli Kitap Vagonu Olduk

Günaydın, herkese mutlu pazarlar diliyorum. Blogumun üçüncü ayına bugün girmiş bulunmaktayım.Yeniliklerle karşıladım üçüncü ayın gelişini.İsim değişikliğinin ardından temamızı da değiştirdik.  Neşeli Kitap Vagonu adına Facebook, Twitter, İnstagram, Pinterest gibi sosyal mecralar da rastlarsanız şaşırmayın. Takip ederseniz de sevinirim. :)

Tema değişikliğinde bana yardımcı olan iyiliksever blogger arkadaşımız Gökhan Tekin' e kararsızlığıma rağmen ve sorduğum her soruya sabırla cevap verdiği için  teşekkür ediyorum.
Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

31 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Ben de dün seneler önce takip ettiğim ve uzun süredir yazmayan, blogunu şifreleyen, Atıl kalmış blogları siliyordum listemden o sıra farkettim sizin bloğunuz kaldırıldı yazıyordu . Taşınma sırasında sanırım takipçileri taşıyamadı diye düşünüp g+ dan sizi tekrar bulmayı Ümid ederken bu yayınınızda sizi tekrar listemde görmeye başladığıma cok sevindim. Isminiz cok Neşeli olmuş ;) sonraki yayınlarınızda Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Görüşmek üzere.Sevgiler :)

      Sil
  2. Neşeli Kitap Vagonu hayırlı olsun.
    http://kitapokurum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Yeni ismini çok beğendim. Hayırlı olsun. Blogunda yeni yazılarında buluşmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim.
    Beğenmene sevindim. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun bakalımm çok tatliş bi isim olduu :) Gökhan Abinin de ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benimm
      Evet ellerine sağlık :)

      Sil
    2. Bak bak çok tatliş isimmiş. Beğen bi zahmet sen bir poşet o bir vagon :D İlk senin beğenmen gerek zaten :D
      Tekrar hoş gelmişsin kitap vagonu
      Gülücüklü Kalın...

      Sil
    3. Talha yaa :D durduk yere güldürdün beni Allah da seni güldürsün :D

      Sil
  6. isim çok güzel olmuş, o zaman hayırlı olsun diyorum, bol bol okunan blogun olsun ;) takibe aldım bloguma beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Uğrarım mutlaka blogunuza :)

      Sil
  7. Hayırlı olsun eh ne aradım bulana kadar . İnsan bir haber verir demi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy arattıysam özür dilerim ama beni araman beni mutlu etti :)

      Sil
  8. Bir şey daha isim değiştirdiğin için olabilir yazıların düşmuyor bende ana bölüme. Bilgisayardan girince uyelikten çıkıp tekrar üye olacağım ve eski uyelerde böyle yapması lazım . Oncedende alan adı değişince böyle oluyordu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemi oluyormuş :/
      Bilmiyordum öyle olduğunu o zaman bloglarda beni tanıyanlara desenizde düzeltseler olur mu

      Sil
  9. Hayırlı olsunn :) Daha nice nice aylara yıllara...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir isim, çok pozitif :) Hayırlı olsun, yolu açık olsun, uğur getirsin :)

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı ugurlu olsun. Çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun yenilikler :)

    YanıtlaSil
  13. hayırlı olsun , yine geleceğim ve detaylıca inceleyeceğim blogunuzu :D

    YanıtlaSil
  14. Ben sizi Neşeli Kitap Vagonu olarak tanıyorum şu an ve harika bir isim gerçekten :)) Nice üç aylara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Kağıt Salıncak İnşallah hep birlikte :)

      Sil