DİKKAT DİKKAT TAŞINIYORUZ

Günaydın blogger arkadaşlarım ve blogger olmayan sevgili takipçilerim.Uzun zamandır aklımda olan taşınma fikrini bir kaç gün içerisinde eyleme dönüştüreceğim.Normal hayattaki taşınmalar gibi ev aramasam da isim aramak sonra kategorileri ayarlamak falan derken kafamı bu işe hayli yordum.Niş blog mu açayım yoksa yine her telden mi olsun  ikilemini de nihayete erdirdim.

Bu içerikler kalacak sadece isim değişecek bu sefer blog ismiyle google plus, facebook, twitter, instagram gibi sosyal mecralarda da yer alacağım bu nedenle şahsi sosyal medya hesaplarımdaki blogger arkadaşlarımızı yeni hesaplara taşımayı planlıyorum

Bu blogta yorum, beğeni ve paylaşımlarıyla bana destek olan herkese çok teşekkür ederim. İstek, şikayet ve dileklerinizi bu postun altına yorum olarak yazabilirsiniz 

Sevgiler




Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

18 yorum:

  1. Taşınmalar her seferinde meşakkatli oluyor. İçerigi korumanız kendi adıma güzel olur keza yazılarınız benim için ilham verici. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha kaliteli olmak adına taşınma kararı aldım ama umarım faydalı olurum.Yorumunuz için çok teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettiniz :)

      Sil
  2. Aa Meryem taşınıyor musun? Ben bu adresini de oldukça özgün buluyordum aslında. Madem kararın bu yönde, merakla bekliyorum yeni ismini ve yeni yazılarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni ismim çok özgün değil çok basit almak istediğim alınmış o yüzden :/
      Değişiklik iyi gelir gibime geliyor

      Sil
  3. Hadi bakalımm :) biraz yorulcaksın tabii ama sonucu seni mutlu ederse gerisi önemli değil :)

    YanıtlaSil
  4. Geçen sene ben de taşındım ve izleyicilerim taşınmamıştı. Bu konuda net bir bilgiye sahip değilim sadece deneyimimi yazmak istedim ki bir fikrin olsun. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar kalırsa üzülürüm :(
      Bilgilendirmen için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bu taşınmalar kısmen Kalemderi'nin belirttiği gibi riskli olabiliyor ben de daha evvel taşınanlardan biliyorum. Dilerim sen bu sorunu yaşanmazsın. Yeni girişimin hayırlı olsun dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben blogunun ismini seviyordum. Bence gayet güzel ama demek ki daha güzelini bulmuşun :-) Sabırsızlıkla bekliyorum. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. O biliniyordu ondan böyle bir değişiklik yaptım umarım beğenilir

    YanıtlaSil
  8. Tebdili-mekan da fayda vardir.yeni ismin hoşuma gitti :)))şimdiden hayırlı olsun.umarım aklındaki blog tasarımı olur💪

    YanıtlaSil
  9. Hadi hayırlısı olsun. Seven her yere gelir orada takip eder. Taşınıyoruz postunu okumadan önce Kelimeler Tükenmez'e gittim. Blog yoktu yerinde. Bir an korktum üzüldüm. Neyse ki, buldum işte :)
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Beni aramanız falan beni o kadar mutlu ediyo ki.Yeni bloguma hoş geldiniz
      Benden de vagonlar dolusu sevgiler

      Sil