Kitap Alışverişim 3

Merhabalar,
Yine bir kitap alışverişi yazısıyla karşınızdayım. Aslında geçen hafta aldım bu kitapları ama ancak yazabildim. Kitaplarımı uygun ve güvenli olması nedeniyle genellikle internetten alıyorum. Bu seferde öyle yapıp babil.com dan aldım. Bu arada hep bu siteden alıyorum ama başka siteleri de deneyip bir karşılaştırma yazısı yazmayı planlıyorum. Neler aldım biraz onlardan bahsedeyim.


Geçen ay ilk defa Kitap Ağacı ile tanışmıştım. Mücella' yı okumuştuk. Mücella incelemesi için tık tık. Bu ay içinse Rüzgarın Gölgesi ve Hani kitaplarını seçtik. Bu postu yazana kadar Hani' yi okudum. Yorumumu merak edenler instagram hesabımdan bakabilirler. İnstagram için tık tık. Yine de ufak bir ipucu hayatın anlamını arayanlar çok değerli sırlar bulacaksınız. Kitaba bir bakın derim ;)

Kış Okuma Şenliği Okuma Listemde 14. kategoriye yazdığım ama kitaplığımda olmayan Metal Yorgunluğu kitabını aldım. Şu an okuyorum o yüzden üzerine bir şey yazamıyorum 

Kağıt Ev de bu bir hafta içinde okuduklarım arasında yerini aldı. Bu kitap içinde İnstagram hesabımda ufak bir yorum yazdım. Sevgili Dost, eğer sende benim gibi kütüphane oluşturmak isteyen tek serveti kitap olan biriysen mutlaka okumalısın. Bu kitabı tavsiye eden Bi Poşet Kitap, arkadaşıma buradan selam olsun ;)

Satranç, son zamanlarda iyice merak ettiğim ve sık sık yorumlarına denk geldiğim bir kitaptı onu sepete atmazsam olmazdı. Henüz okumadım ama okuduklarım içinde bir post yazacağım.

Neşeli keyifli okumalar diler. Okur kalın :)

Edit: Sevdicekler günü gelirken Yıldız Tilbe'nin şu videosunu çok beğendim. Neşeli sevdiceklere yolluyor. Tık tık

Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

10 yorum:

  1. Hihii poşet sana gurban olsun bebeem :)

    YanıtlaSil
  2. Oruç Aruoba'nın Hani isimli kitabının yorumunu okudum şimdi. Alıntılar çok hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim :)
      Okunası bir kitap :)

      Sil
  3. Ooo harika seçimler! Kitapyurdu ve Idefix'e de muhakkak bak derim internet alışverişlerinde alternatifin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap yurdundan bi sipariş vereceğim yakında :)

      Sil
  4. İlknoktaya da bakabilirsin online kitap alışverişinde. Yeni kitapların hayırlı olsun. :) benimde okuyacak bir kitabım kalmadı alışveriş yapmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Red Head :)
      Şimdiden iyi alışverişler. Keyifli okumalar :)

      Sil
  5. Kağıt Ev'i ben de çok merak ediyorum. O kadar çok blogda ve instagram hesabında gördüm ki. Bir de kitaplarla ilgili olduğunu duyunca mutlaka okumalıyım diyorum.

    Satranç'ı seveceğini umuyorum.

    Yıldız Tilbe'nin o reklamına ben de bayıldım. Hatta nette birkaç kere dinledim. Şarkı da sözleri de çekimi de çok güzel olmuş. Çare Yıldız Tilbe :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satranç ta Kağıt Ev de mükemmeldi. Stefan Zweig' in bütün kitaplarını okumak istiyorum :)
      Reklama bende bayıldım. Kaldırdılar ama yine de çok güzeldi. Defalarca dinledim :)

      Sil