Kitap Kardeşliği Takas Listeleri

Etkinlikle ilgili detaylı bilgi için tık tık

Takas için listeleri yorumlardan yazıp birde oradan anlaşma sağlanınca biraz karışıklık yaşandı. Bende şuan takas için uygun olan kitapları bir postta toplayıp düzenleyim istedim. Aslında daha önce yapacaktım ama bu aralar sağlık sorunları yaşadığım için blogumla da pek ilgilenemedim. Şubat ayında 6 kitap okumama rağmen hiç birini yazmamışım bunun içinde haftada bir gün seçip muhtemelen pazar olur o hafta okuduğum kitapları yazmayı düşünüyorum. Haftanın blogunu da her hafta yine belirli bir günde yazmayı planlıyorum. Uzun zamandır yazmayınca biraz uzattım farkındayım. Kusura bakmayın canlarım hemen listelere geçiyorum. Listelerin altlarına ulaşabileceğiniz iletişim bilgilerini yazacağım.

Benim listemde kalanlar: 
Böğürtlen Kışı/ Sarah Jıo/ Arkadya Yayınları - 353 Sayfa
Git Kendini Çok Sevdirmeden/ Tuna Kiremitçi/ Doğan Kitap - 178 Sayfa

Bi Poşet Kitapı'ın Listesi : 
Babamı Beklerken- Clare Wanderpool
Bir Yumak Mutluluk-Debbie Macomber
Ölüm Daha Güzeldi-Mehmet Niyazi
Ruhi Mücerret-Murat Menteş
biposetkitap@gmail.com

Heybemdeki Huzur'un Listesi:
Böğütlen Kışı - Sarah Jio
Kalp Yalnızca İçeriden Açılan Bir Kapıdır - Jan-Philipp Sendker
Küçük Mucizeler Dükkanı - Debbie Macomber
Yalnızlığın Do Minör Konçertosu - Murat Efe Çelik
heybemdekihuzur@gmail.com 

Zehra Karabacak'ın Listesi:
Talha Bora Öge Siyah
julia Quinn Sonsuz Sevgilerimle 
julie Garwood Gelin- yazgı -Düğün 
Melina Marchetta Sürgün Kral 
soketalasem-2011@hotmail.com

Vişneli Kiraz'ın Listesi:
Katrina Kittle - Yabancı Evin Tanıdık Odaları
Thomas Cathcart ve Daniel Klein - Platon Bir Gün Kolunda Bir Ornitorenkle Bara Girer
Cicero - Ölüme Övgü 
slnogzhn@gmail.com

Şule Uzundere'nin Listesi:
1. MEHMET COŞKUNDENİZ - AŞK UYKUSU
2. AHMET MİTHAT EFENDİ - HENÜZ ON YEDİ YAŞINDA
3. ASLI ERDOĞAN - TAŞ BİNA VE DİĞERLERİ
4.JUDİTH MCNAUGHT KALBİM SENDE KALDI
5. KERİME NADİR HIÇKIRIK (CEP BOY)
6. ÖMER HAYYAM RUBAİLER
7. SİNAN YAĞMUR AŞKIN GÖZYAŞLARI MEVLANA
8. TESS GERRİTSEN KAN GÖLÜ (CEP BOY)
9. WERNER BARTENS CAHİLLİKLER KİTABI 3 SAĞLIK
10. PİNKFREUD SORUN BENDE DEĞİL SENDE
11. TAHSİN YÜCEL KENDİNE DOĞRU YOLCULUK
12. JENNİFER ECHOLS AŞKTAN KAÇIŞ YOK
13. JUDİTH İVORY ÇİRKİN
14. JULİA LONDON SERSERİ KALBİM
http://suleuzundere.blogspot.com.tr/

Ayşenur Yılmaz'ın Listesi:
2-Esaret-James TRUMAN
3-Bir Gün-David NİCHOLLS
4-Travma-Steve HAMİLTON
5-Küçük Aptalın Büyük Dünyası-PUCCA
nurylmaz11@gmail.com

Kitapçı Annem'in Listesi:
Canan Tan/Hasret 
Nüvide Gültunca Tulgar/ Kendi Kutup Yıldızını Bul 1 ve 2
http://kitapciannem.blogspot.com.tr/

Kitapgunlugum'ün Listesi:
1.golem ve cin / doğan kitap
2.olasılıksız 
3.aşk ateşi / nemesis kitap
4. sen ben ve bir haftasonu /nemesis kitap
5. ofistekiler / minval yayınları
6. bir buçuk porsiyon kalp
7. ayın en çıplak günü / buket Uzuner
8. bukalemun
9. titanik
10. Hürrem sultan
heatholic_derin@hotmail.com  instagramda @kitapgunlugum_

Cafe Tigris'in Listesi:
Yıldızlı Gece/ Debbie Macomber/
Aklından Bir Sayı Tut/ John Verdon
Lizbona Gece/ Pascal Mercier
trenitigrisdriver@gmail.com

Etkinliğe takas etmek istediğiniz kitapları (en az iki tane) ve mail adresinizi postun altına yorum olarak yazıp katılabilirsiniz.
Etkinlikte takas edilen kitapların gönderileceği son tarih 3 Mart olacaktır.
Okunmasını istediğiniz ve okunacağını düşündüğünüz kitapları listenize eklerseniz mutlu olurum.

Not: Böyle bir şey olmayacağını biliyorum ama yine de yazmak istedim. Kitapların korsan olmaması, eksik sayfasının olmaması ve çok yıpranmış olmamasına dikkat edelim.

Size gelen kargoların resmini bana neselikitapvagonu@hotmail.com yada Neşeli Kitap Vagonu Facebook hesabımdan gönderirseniz etkinlik sonunda paylaşacağım. 
Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

17 yorum:

  1. Allah Razı olsun ne güzel bir etkinlik benim de kafam karışmıştı basil paylastırılacak kitaplar diye bakalım katılamasam da takip etmek bile güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş yapmayı düşünmedim çünkü istemediğin bi kitabı okumak çok zor. Herkes beğendiyle iletişime geçip anlaşıyor :)
      Katılmanı çok isterdim ama kısmet işte ;)
      Anlaşanlar var onları da paylaşacağım bitince :)

      Sil
  2. Ne de güzel bir etkinlik olmuş bu! Tebrik ederim. Kaçırmışım demek.
    Herkesler de buradaymış :)
    Zordur organize etmek ama sonunun güzel olacağına eminim.
    Keyifli okumalar :) Bizle de bol bol fikir paylaşın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok kaçırmadın. Halen devam ediyor :)
      Kitaplar gönderilmeye başlandı ama sende listeni paylaşabilirsin yada bu listede istediğin kitaplar varsa talip olabilirsin

      Sil
    2. Okuyabilmeye başlar başlamaz Neşeli :) Aslında gönderebileceğim kitaplardan da yazmak isterim ama inşallah bir müsait vakitte ;) Davet için tşk! Ve de tekrar geçmiş olsun!

      Sil
  3. Ne güzel bir etkinlik :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel düşünülmüş bir etkinlik. Ben de şu an katılamıyorum ama böyle ikincisi düzenlenirse katılmayı çok isterim. Tekrar elinize kalbinize sağlık diyorum bu güzel etkinlik için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. İki üç ay sonra tekrar yapmayı düşünüyorum. Beklerim :)

      Sil
  5. harika bir etkinlik ama maalesef evimde olmadığım ve okuduğum kitaplarda yanımda olmadığı için katılamayacağım ama katılmayı çok isterdim :( etkinliği yakından takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      İnşallah başka sefere katılımınızı beklerim :)

      Sil
  6. Güzel bir etkinlik düzenlemişsin canım. Emeğine sağlık. Sağlık sorunları yaşadığını yazmışsın. Umarım şimdi daha iyisindir.

    YanıtlaSil
  7. Bir dilekle başladı
    Herşey-Debbie Macomber
    Herşey seninle başlar -Mümin Sekman. gonca4320@gmail.com ben açıkçası Esra'nın yani heybemdekihuzur la takas etmek isterim tabi oda uygun bulursa. Teşekkür ederim bu güzel etkinlik için.

    YanıtlaSil
  8. Fatmacım merhaba:) Çok teşekkür ederim takas teklifin için lakin Debbie Macomber'ın tarzını çok sevemedim ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Debbie'nin kitabının serisi olduğu için demiştim ama sen istemezsen o ayrı konu bende başka verebileceğim hazır kitap yok genelde bana hediye gelen kitaplar var onlarıda vermek istemem hediye diye ama bende bu etkinliğe katılmak istedim artık şansa her düşüncene saygılıyım ,sağlık olsun :)

      Sil