Kitap Kurtlarına Müjde!

Eğer bu yazıya tıkladıysan sende bir kitap kurdusundur ve eminim ki bu haberim seni çok mutlu edecek.

Geçenlerde kendisini tam bir kitap kurdu olarak tanımladığım her yazısını ve kitap incelemesini ilgiyle okuduğum biposetkitap'ın yazdığı yazıyla biryudumkitap'ın böyle güzel bir uygulamasının varlığından haberdar oldum ve halen duymayan kaldıysa duysun istedim.
                                 
                                       

biryudumkitap "Her sabah bir yudum kahve,bir yudum kitap kalbinize iyi gelir." sözünden yola çıkarak e posta kutunuza her sabah 5 dakikada okuyabileceğiniz,en iyi hikaye ve roman pasajlarını gönderiyor.

Bu sayede hem çeşitli kitaplar hakkında bilgi sahibi oluyorsunuz hemde kitap okumayacak kadar yoğun olduğunuz günde bile bir yudumda olsa kitap okumuş oluyorsunuz.

Yapmanız gereken ise çok basit biryudumkitap'a tıklayarak sadece e posta adresinizle kaydoluyorsunuz.

Keyifli okumalar...
Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

14 yorum:

  1. a süper, hemen bakıyorum
    tesekkurler...

    kitapları sevıyrsanız blogumda bir kitap cekılısı var beklerım
    sevgıler

    www.obiranne.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişinize katıldım umarım bu ayın talihlisi olurum ;)

      Sil
  2. ama çok tatlısınn teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Aa çok güzelmiş,teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm.İyi okumalar dilerim günün daha da aydın olacak ;)

      Sil
  4. iyi bişi bu. daha da mı fomo olcaz yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, güzel bloğunuza gelince ilk bu yazı gözüme çarptı, tıkladım hoş bir uygulamaymış gerçi kitap olarak okumayı her zaman tercih ederim ama 5 dakika okunur yahu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Benimde tercihim kitaptan yana fakat kitaplar hakkında çok bilgilendirici bir uygulama hemde çok kısa zaman da :)

      Sil
  6. Bir kitap kurdu olarak, kitaplar hakkında ön bilgi edinmek adına harika bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Faydalı olduysam ne mutlu bana :)

      Sil
  7. Yarına bikaç sınavım olmasına rağmen ruhumu besliyecek bişey bulmak umuduyla okuduğum bi yazıda biryudumkitapla karşılaştım . Böyle günlerde bu kadar guzel işler peşinde koşan ve bunu hiç bir maddi beklenti içine girmeden yapan sizlere ekibinize sevgilerimi gönderiyorum . Iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Yorumunuzla beni çok mutlu ettiniz :)

      Sil