Gökhan Tekin ve Bloğu

Merhabalar ben Gökhan

Sizlere kişisel bloğumu tanıtmak istiyorum.  Bloğumun içeriğine geçmeden önce sizlere kısaca kendimden bahsetmek istiyorum.

 1986 yılının soğuk bir gününde dünyaya gözlerimi açtım.  İlköğretim ve ortaöğretimi’mi  kasabamızda tamamladım. Daha sonra üniversite için dershaneye gittim ve çok güzel bir puan almama rağmen bazı nedenlerden dolayı tercih yapmadım. İş hayatına atılarak daha önce hiç bilmediğim bir meslek olan Muhasebe mesleğinde çalışmaya ve kendimi geliştirmeye çalıştım. Yaklaşık 9 yıldır çalışıyorum. Çalışmaya başladıktan sonra bir arkadaşımın tavsiye üzerine kendimi web tasarım konusunda da geliştirmeye başladım daha önceleri bir çok site kurdum ve çeşitli içerik yönetim sistemlerini kullandım. Fakat en sonunda Blogger ile devam etmeye ve düzenli olarak blog yazmaya karar verdim ve kendime kişisel bloğumu açtım ve ilk yazımı 26 şubat 2014 tarihinde yazdım

Bloğum ve Ben

Neden Blog Açtım, Hangi Konularda Yazıyorum. 

  • Öncelikli amacım insanlara faydalı olabilmek
  • Kendimi blog yazarlığında geliştirmek,  yeni ve özgün yazılar yazmak
  • Yaşadığım olaylar karşısında nasıl çözümler buluyorum neler yapıyorum en zor zamanlarda dahi neler yapıyorum onlardan bahsedeceğim
  • Daha çok epilepsi hastalığı , sosyal ağlar ve kişisel düşüncelerimi yazmak için böyle bir blog açmak istedim.
  • Okuduğum kitapları kendime göre yorumluyorum.

 Neden Blogger Altyapısını Kullanıyorum.

  • Üyelik sistemi çok kolay ve Türkçe olduğu için
  • 1 adet üyelik ile birden fazla blogger açabildiğim için
  • Google'ye ait bir sistem olması ve güvenlik açısından çok iyi bir özelliğe sahip olduğu için
  • Seo açısından ve index hızının çok hızlı olmasından dolayı
  • Ücretsiz olduğu için ( fakat ben  ....blogspot.com. uzantısının görünmesini istemediğim için özel domain alarak yönlendirme yaptım sadece hosting almadım hosting'i Google'den kullanmış oluyorum)
  • Beğendiğim bir Blogger widget'ini kolayca uygulayabildiğim için
  • Yazı , resim ve video eklemesinin kolay olmasından dolayı
  • Şablonda bir düzeltme yapacağım zaman bunu kolayca yapabildiğimden dolayı
  • Yedekleme işlemini kısa sürede yapabildiğimden dolayı ve çok basit olmasından dolayı
Bloğum hakkımda söyleceklerim bu kadar. Sizleri http://www.bloggokhantekin.com bloğuma beklerim



Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

4 yorum:

  1. Gökhan kardesim benim.Çok iyi yürekli,yardımsever bir kişilik.Yolun,bahtın açık olsun kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolsun Gökhan abi çok yardımcı oldu :)

      Sil
    2. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim abi.
      Allah Razı Olsun

      Sil
  2. blog tanıtımı ile ilgili sayfanızda backlink çalışması yapmak istiyoruz. Detaylar için lütfen iletişime geçin. İletişim için - marketing@sadeceon.com

    YanıtlaSil