Kitap Kardeşliğinden Kalanlar

Ayın 4 ünde kitap takası etkinliğinin biteceğini yazmıştım Cuma gününde sona erdi. Tüm katılımcılara desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Etkinliğin takipçileri için takasları bana gelen fotoğraflarla birlikte paylaşıyorum. Etkinlik hakkında görüş ve isteklerinizi bekliyorum. Eğer talep olursa yaklaşık 3 ay sonra tekrarlamayı düşünüyorum. Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
   

Bi Poşet Kitap' tan Neşeli Kitap Vagonu' na


Neşeli Kitap Vagonu'ndan Bi Poşet Kitap'a

  

Zehra Karabacak' tan Neşeli Kitap Vagonu' na



Neşeli Kitap Vagonu' ndan  Zehra Karabacak' a



Nurun Renkli Dünyası Blog' tan Neşeli Kitap Vagonu'na



Neşeli Kitap Vagonu' ndan Nurun Renkli Dünyası Blog' a

 

Zehra Karabacak'tan Bi Poşet Kitap'a

 

Bi Poşet Kitap' tan Zehra Karabacak' a


Heybemdeki Huzur' dan Zehra Karabacak' a


 
Zehra Karabacak' tan Heybemdeki Huzur' a

Nur'un Renkli Dünyası Blog' tan Bi Poşet Kitap' a

Bi Poşet Kitap'tan Nur'un Renkli Dünyası Blog' a

Şule Uzundere Blog' tan Zehra Karabacak' a

Taylan Reads' tan Neşeli Kitap Vagonu' na
Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

14 yorum:

  1. Ben araniza yeni katildim ve bu guzel paylasimin tekrarlanmasini isterim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :)
      Teşekkür ederim. Eğer talep olursa yapacağım :)

      Sil
  2. Zehra Karabacak'ın hediyeleri bana bu hafta içinde ulaşacak. Fotoğraflarını geldiğinde atarım.

    Bence güzel bir etkinlik oldu. Birkaç ay sonra yenisini yapabiliriz. Bence takas yapılacak çok kitap var :-) Emeğine sağlık Neşeli :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman paylaşırım :)
      Beğenmene çok sevindim. Ben bu etkinlikle hiç fark etmeyeceğimi düşündüğüm kitapları okudum ve benim için çok faydalı oldu :)
      Bence de çok kitap var :)

      Sil
  3. Pek güzelmiş ve ben bunu nasıl kaçırdım yahu,nerelerdeydim acep o dönem:)
    Ama ben de kesinlikle tekrarlanmasını ister ve parçası olmaktan mutluluk duyarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gidişle tekrarlanacak gibi görünüyor :)
      Katılımınızdan bende mutlu olurum :)

      Sil
  4. böyle bir etkinliğe katılamadığım için o kadar üzgünüm ki :( inşallah bir sonraki etkinlikte kitaplarım yanımda olur ve bende katılabilirim :( harika bir etkinlik tebrik ederim :) etkinliğe katılanlara da iyi okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm katılımcılar adına teşekkür ediyorum :)
      Üzülmeyin :/ İnşallah gelecek etkinliğe kadar kitaplarınıza kavuşursunuz da katılırsınız :)

      Sil
  5. Sizi hep takip ederim ama bu etkinliği nasıl kaçırdım lütfen tekrarlayın verilen hediye kitap olursa bende varım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 ay sonra bir aksilik olmazsa tekrarlayacağım. O zaman katılımınızı bekliyorum :)

      Sil
  6. Ne etkinlikti ama!:) her şey için teşekkürler vagoncuumm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim poşetcim katılımını beklerim yine :*

      Sil
  7. Çok güzel bietkinlik keşke daha önce görseydim :( Yine tekrarlayın lütfen... Bu sefer bende katılmak istiyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam :) bir kaç ay sonra düzenleyeceğim ama ondan önce farklı bir etkinlik yapacağım yakında :)

      Sil